Bazaar

De jaarlijkse bazaar geniet een reputatie in Duiven. De gezellige rommelmarkt, de grote verloting en kinderactiviteiten trekken elk jaar veel bezoekers van binnen en buiten de kerk. Op het binnenterras draait het rad van avontuur met prijzen van de Duivense middenstand. Aan het einde van de middag is de verloting van de grote prijzen, waarvoor al wekenlang loten verkocht worden.

Naast de rommelmarkt is er nog een kleine markt waar stands gehuurd kunnen worden. Het aanbod wisselt jaarlijks, maar er is een vaste plek voor de bloemstukken die door vrijwilligers gemaakt zijn.

Voor een goed doel

Met de bazaar organiseren de leden van de bazaarcommissie een leuk evenement voor de mensen in Duiven. Tegelijk willen ze andere mensen steunen met de opbrengst. Deze wordt elk jaar verdeeld tussen een intern en een extern doel.

Een willekeurige greep uit de externe doelen van de afgelopen jaren: de voedselbank, het Horsterpark, een tuinset voor Thuvine, Pax Kinderhulp en Stichting GoClean. Binnen de kerk is de opbrengst gebruikt voor bijvoorbeeld het bloemenfonds en kookgelegenheid in de Kapel.

De bazaarcommissie bestaat uit een vaste kern, maar is altijd op zoek naar vrijwilligers. Wilt u een bijdrage leveren? Neemt u dan contact op via .