Cluster Jeugd

Binnen de kerkgemeenschap in Duiven hebben kinderen hun eigen plek. Voor kinderen in de basisschoolleeftijd is er Kinderkerk en voor tieners is er een eigen Tienerdienst.

Kinderkerk

Kinderen van de basisschool zijn elke derde zondag van de maand welkom bij de Kinderkerk. Voor hen is er tijdens de kerkdienst een eigen dienst in de Kinderkerkruimte. Hier krijgt het geloof voor kinderen vorm in een mooi Bijbelverhaal en in spelletjes, knutsels, toneel en andere werkvormen. De Kinderkerk is afwisselend en altijd gezellig.

Tienerdienst

De Tienerdienst is er voor tieners van ongeveer 12 tot 18 jaar. Elke derde zondagmorgen van de maand is hebben zij een eigen dienst in de Huiskamer. Daarnaast zijn er ook andere leuke activiteiten voor tieners. Denk daarbij aan een escaperoom, de paaswake en het jaarlijkse kamp. Sommige activiteiten worden gehouden op ’t Zoldertje in Westervoort, want de Tienerdienst is een samenwerking met de kerk in Westervoort.