Vieringen

Elke zondagmorgen om 10.30 uur bent u van harte welkom bij de viering in de Kapel. Naast onze eigen vaste predikant Jolande van Baardewijk gaan ook regelmatig andere predikanten voor. Elke laatste zondag van de maand is er een zondagavondvesper om 18.30 uur in de zijbeuk van de Kapel. Sinds het begin van de coronatijd kunt u veel diensten live volgen of terugkijken op ons YouTube-kanaal. Het is ook mogelijk om diensten te beluisteren via podcast. Diensten van enkele weken geleden kunt u hier terugkijken.

Kinderen en tieners

Elke derde zondagmorgen van de maand zijn er eigen activiteiten voor de jeugd. Voor kinderen in de basisschoolleeftijd is er Kinderkerk en voor tieners van 12 tot 18 is er een eigen Tienerdienst. De Tienerdienst is een samenwerking met Westervoort en wordt afwisselend in Duiven en Westervoort gehouden.

Vervoersservice

Wilt u naar de viering komen maar heeft u geen vervoer? Dan kunt u gebruik maken van onze autodienst. Als u zich aanmeldt (liefst een week tevoren) via wordt u opgehaald en thuisgebracht door een van de gemeenteleden.

Dopen, trouwen en overlijden

Belangrijke momenten in uw leven hebben een plaats in onze kerk. Wilt u uw kind laten dopen of zelf gedoopt worden, dan plannen wij met u een doopdienst. De predikant bereidt de dienst met u voor.

U kunt ook trouwen in onze kerk. Wij maken geen onderscheid naar religie of geslacht. Met de predikant die het huwelijk voltrekt bereidt u de viering voor, tenzij u voor een eigen invulling kiest.

Bij een overlijden kunt u of de uitvaartonderneming contact met ons opnemen voor een kerkelijke uitvaart.
Ook als u als niet-lid de Kapel wil huren voor een begrafenis of uitvaart, kunt u contact met ons opnemen via .